Метою вивчення навчальної дисципліни "Методика викладання основ інформаційних технологій" є змістовна підготовка студентів до ефективного викладання навчальних дисциплін "Інформатика" та "Інформаційні технології" у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах.
Найбільш гостро щодо основ інформаційних технологій як навчального предмета постають питання стосовно:
- місця інформатики в змісті загальної освіти, співвідношення в курсі інформатики фундаментального і прикладного (технологічного) компонентів;
- методичних систем навчання інформатики та інформаційних технологій в загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладах;
- змісту навчання основ інформаційних технологій, який дещо відстає від розвитку предметної галузі Інформатика, в зв'язку з чим фактичний рівень підготовки учнів і вчителів не завжди відповідає вимогам сьогодення;
- розвитку матеріальної бази навчання основ інформаційних технологій;
- реалізації міжпредметних зв'язків, інтегруючої ролі предмета інформатика розширення використання інформаційних технологій (включаючи комп'ютерні телекомунікації) у навчанні всіх предметів;
- розвитку комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання всіх навчальних предметів, зокрема математики, фізики, біології, мов і т.д.
Розвиток засобів інформатизації, інформаційних і особливо телекомунікаційних технологій приводить до створення нової дисципліни, що вимагає кардинального переосмислення цілей, змісту, засобів, методів і форм підготовки з інформатики на сучасному рівні і повинне знайти відображення як у системі загальної освіти, так і у підготовці педагогічних кадрів.
Веб-квест
Документ МОН "Креативне програмування"
Річний план, тематичний план, розподіл уроків
План-конспект уроку та його логіко-дидактичний аналіз:
План-конспект
Логіко-дидактичний аналіз варіативного модуля
Плани-конспекти уроків:
План-конспект №1
План-конспект №2
План-конспект №3
План-конспект №4
План-конспект №5
План-конспект №6
План-конспект №7
План-конспект №8
План-конспект №9
План-конспект №10
План-конспект №11
План-конспект №12
План-конспект №13
План-конспект №14
План-конспект №15
План-конспект №16
План-конспект №17
План-конспект №18
План-конспект №19
План-конспект №20
План-конспект №21
План-конспект №22
План-конспект №23
План-конспект №24
План-конспект №25
План-конспект №26
Лабораторні роботи:
Лабораторна робота №1
Лабораторна робота №5
Лабораторна робота №8
Лабораторна робота №9
Документ МОН "Креативне програмування"
Річний план, тематичний план, розподіл уроків
План-конспект уроку та його логіко-дидактичний аналіз:
План-конспект
Логіко-дидактичний аналіз варіативного модуля
Плани-конспекти уроків:
План-конспект №1
План-конспект №2
План-конспект №3
План-конспект №4
План-конспект №5
План-конспект №6
План-конспект №7
План-конспект №8
План-конспект №9
План-конспект №10
План-конспект №11
План-конспект №12
План-конспект №13
План-конспект №14
План-конспект №15
План-конспект №16
План-конспект №17
План-конспект №18
План-конспект №19
План-конспект №20
План-конспект №21
План-конспект №22
План-конспект №23
План-конспект №24
План-конспект №25
План-конспект №26
Лабораторні роботи:
Лабораторна робота №1
Лабораторна робота №5
Лабораторна робота №8
Лабораторна робота №9
Комментариев нет:
Отправить комментарий